Waarom is mijn order geannuleerd?

Waarom is mijn order geannuleerd?

Je bestelling zou kunnen zijn geannuleerd om een van de volgende redenen:

- Soms hebben we kleur, maat, en afmetingen nodig. We sturen een email met de vraag naar de benodigde informatie, als we geen antwoord ontvangen binnen vier werkdagen zeggen we de bestelling af.

- Als het adres verkeerd is. Als er geen duidelijk adres is opgegeven sturen we een email. Als er binnen vier dagen geen antwoord is zeggen we de bestelling af.

- Als het telefoon nummer verkeerd is. Als we geen contact kunnen opnemen met de klant via het opgegeven telefoon nummer. We sturen een email met de vraag naar de benodigde informatie, als we geen antwoord ontvangen binnen vier werkdagen zeggen we de bestelling af.

- Als een bepaald product uitverkocht is.  We sturen een email met de vraag naar de benodigde informatie, als we geen antwoord ontvangen binnen vier werkdagen zeggen we de bestelling af.

- Als er 2 precies dezelfde orders worden gemaakt. We sturen een email met de vraag naar de benodigde informatie, als we geen antwoord ontvangen binnen vier werkdagen zeggen we de bestelling af.

- Als de klant heeft aangegeven de order voor een bepaalde tijd nodig te hebben en we dit tijdstip niet kunnen halen.

- Als een product niet door onze kwaliteitscontrole heen komt We sturen een email met de vraag naar de benodigde informatie, als we geen antwoord ontvangen binnen vier werkdagen zeggen we de bestelling af.

Als een bestelling door on wordt afgezegd voor een van deze redenen is er altijd een volle teruggaven mee gepaard.