Voorwaarden voor ruilen en retourneren

1. Standaardregels omtrent retourzendingen en ruilen.

1.1 Wij verzenden onze producten naar Nederland en Belgie en voor alle producten gratis verzending  

1.2 Mochten er binnen 7 dagen met betrekking tot onze producten enige problemen optreden, dan kunt u het product terug sturen en ruilen in onze winkel.

1.3 Online terugbetalingen zullen worden overgemaakt naar de creditcard, paypal account of rekeningnummer dat in de originele transactie is gebruikt.

1.4 In het geval van het terugsturen van producten bieden wij u 80% van de aankoopwaarde terug. (U krijgt een tegoedbon voor de retourneringskosten).

1.5 Retourzendingen naar ons distributiecentrum mogen niet later geschieden dan 7 dagen, nadat de bestelling is ontvangen. (Datum poststempel is leidend.)

1.6 De originele factuur moet vergezeld gaan van de retourgestuurde artikelen om de terugbetaling te laten plaatsvinden.

1.7 Geretourneerde artikelen moeten in hun originele staat zijn en worden geacht niet te zijn gedragen om geaccepteerd te worden voor een terugbetaling. De kledingprijskaartjes moeten nog aan de kledingstukken zitten. 

1.8 Wij accepteren geen teruggestuurde dames- en heren slips of andere onderbroeken of beha&@39;s

2.Voor op maat gemaakte jurken
2.1 Een op maat gemaakte jurk kan niet worden geruild omdat deze jurk speciaal voor jou op maat is gemaakt.

2.2 Als de op maat gemaakte jurk niet past stuur deze dan binnen 7 dagen terug naar ons kantoor (op jouw verzendingskosten). wij zullen de maten aanpassen en de jurk op onze kosten terug sturen naar je adres. Om ons op de hoogte te stellen van het probleem en de maten nogmaals door te geven kun je contact opnemen met [email protected],Als de jurk niet past omdat u, de klant, de verkeerde maten hebt doorgegeven kunnen wij uw verzoek om aanpassingen te maken afwijzen.

2.3 Als de kleur van de jurk helemaal anders is dan de kleur op de foto op onze website (als je bijvoorbeeld een witte jurk heb besteld maar je een blauwe jurk ontvangt) kunnen wij de jurk in ontvangst nemen. Helaas kunnen wij dit niet doen als de kleur iets anders is dan verwacht. Er zijn altijd kleine verschillen in verband met computer schermen en filters op computers, weers omstandigheden en omstandigheden tijdens de fotoshoot.

2.4 Als je de jurk echt niet mooi vindt laat het ons dan zo snel mogelijk weten, maar sowieso binnen 7 dagen. We accepteren over het algemeen geen retour items gebaseerd op subjectieve meningen.

3.voor op maat gemaakte mascotte kostuums
Omdat mascotte kostuums op maat zijn gemaakt kunnen we deze kostuums niet opnieuw verkopen. Om deze reden kunnen we dit soort aankopen niet vergoeden onder ons standaard retour beleid. Alle mascotte kostuums kunnen worden voorzien van een logo tegen bijbetaling. Als je speciale mascotte kostuums wilt laten maken neem dan contact op met [email protected] (Indien u een bestelling heeft geplaatst en u wilt wijzigingen aanbrengen of de order laten vervallen, laat ons dit dan weten binnen 24 uur. Indien u op maat gemaakte artikelen of mascotte-kostuums heeft besteld, dan kunt u na 24 uur geen volledige terugbetaling krijgen.)

4.Mijn bestelling is foutief uitgevoerd

Indien u bij ontvangst merkt dat het artikel dat u had gekocht verloren is gegaan, dat iets uit het pakket ontbreekt of dat enige andere ongewenste situatie is ontstaan, neemt u dan alstublieft contact met ons op via het mailadres: [email protected]

5. Een speciale opmerking in verband met Ondergoed, Sexy Lingerie en Zwemkleding

Zoals u begrijpt, zijn sexy lingerie, ondergoed en zwemkleding tamelijk intieme kledingstukken op uw lichaam. Meet daarom uw lichaamsmaten goed, voordat u deze aanschaft. Mocht u werkelijk niet weten wat de juiste maten zijn, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice:[email protected] de voorwaarden van onze website kunnen wij helaas geenOndergoed, Sexy Lingerie en Zwemkleding in retour aannemen.Wij moeten ervoor zorgen dat elke klant een nieuw en veilig product ontvangt. Wij moeten verantwoordelijk zijn tegenover onze klanten.

6. De te nemen stappen in verband met retourneren en ruilen

Indien u enige vragen heeft over de artikelen, neemt u dan alstublieft contact met ons op via [email protected] Onze klantenservice zal binnen 24 uur contact met u opnemen. Voor de retourzending is het noodzakelijk om een retouradres aan ons te vragen binnen 7 dagen, nadat u uw bestelling heeft ontvangen. Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen, kan het 2 tot 7 werkdagen duren om uw terugbetaling te verwerken.

7.Overige vragen

Neemt u alstublieft contact met ons op via : [email protected]

8.Over de douane- of belastingaanslag

8.1. Standaardregels omtrent retourzendingen en ruilen.

8.1.1Voor alle producten gratis verzending

8.1.2Mochten er binnen 7 dagen met betrekking tot onze producten enige problemen optreden, dan kunt u het product terug sturen en ruilen in onze winkel.

8.1.3Online terugbetalingen zullen worden overgemaakt naar de creditcard, paypal account of rekeningnummer dat in de originele transactie is gebruikt.

8.1.4Wij dragen de volledige kosten voor het retourneren van de goederen. (U krijgt een tegoedbon voor de retourneringskosten).

8.1.5Retourzendingen naar ons distributiecentrum mogen niet later geschieden dan 7 dagen, nadat de bestelling is ontvangen. (Datum poststempel is leidend.)

8.1.6De originele factuur moet vergezeld gaan van de retourgestuurde artikelen om de terugbetaling te laten plaatsvinden.

8.1.7 Geretourneerde artikelen moeten in hun originele staat zijn en worden geacht niet te zijn gedragen om geaccepteerd te worden voor een terugbetaling. De kledingprijskaartjes moeten nog aan de kledingstukken zitten.

8.1.8Wij accepteren geen teruggestuurde dames- en heren slips of andere onderbroeken of beha&@39;s

8.2.Voor op maat gemaakte jurken
8.2.1 Een op maat gemaakte jurk kan niet worden geruild omdat deze jurk speciaal voor jou op maat is gemaakt.

8.2.2 Als de op maat gemaakte jurk niet past stuur deze dan binnen 7 dagen terug naar ons kantoor (op jouw verzendingskosten). wij zullen de maten aanpassen en de jurk op onze kosten terug sturen naar je adres. Om ons op de hoogte te stellen van het probleem en de maten nogmaals door te geven kun je contact opnemen met [email protected],Als de jurk niet past omdat u, de klant, de verkeerde maten hebt doorgegeven kunnen wij uw verzoek om aanpassingen te maken afwijzen.

8.2.3 Als de kleur van de jurk helemaal anders is dan de kleur op de foto op onze website (als je bijvoorbeeld een witte jurk heb besteld maar je een blauwe jurk ontvangt) kunnen wij de jurk in ontvangst nemen. Helaas kunnen wij dit niet doen als de kleur iets anders is dan verwacht. Er zijn altijd kleine verschillen in verband met computer schermen en filters op computers, weers omstandigheden en omstandigheden tijden de fotoshoot.

8.2.4 Als je de jurk echt niet mooi vindt laat het ons dan zo snel mogelijk weten, maar sowieso binnen 7 dagen. We accepteren over het algemeen geen retour items gebaseerd op subjectieve meningen.

8.3.voor op maat gemaakte mascotte kostuums
Omdat mascotte kostuums op maat zijn gemaakt kunnen we deze kostuums niet opnieuw verkopen. Om deze reden kunnen we dit soort aankopen niet vergoeden onder ons standaard retour beleid. Alle mascotte kostuums kunnen worden voorzien van een logo tegen bijbetaling. Als je speciale mascotte kostuums wilt laten maken neem dan contact op met [email protected] (Indien u een bestelling heeft geplaatst en u wilt wijzigingen aanbrengen of de order laten vervallen, laat ons dit dan weten binnen 24 uur. Indien u op maat gemaakte artikelen of mascotte-kostuums heeft besteld, dan kunt u na 24 uur geen volledige terugbetaling krijgen.)

8.4.Mijn bestelling is foutief uitgevoerd

Indien u bij ontvangst merkt dat het artikel dat u had gekocht verloren is gegaan, dat iets uit het pakket ontbreekt of dat enige andere ongewenste situatie is ontstaan, neemt u dan alstublieft contact met ons op via het mailadres: [email protected]

8.5. Een speciale opmerking in verband met Ondergoed, Sexy Lingerie en Zwemkleding

Zoals u begrijpt, zijn sexy lingerie, ondergoed en zwemkleding tamelijk intieme kledingstukken op uw lichaam. Meet daarom uw lichaamsmaten goed, voordat u deze aanschaft. Mocht u werkelijk niet weten wat de juiste maten zijn, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice:[email protected]

8.6. De te nemen stappen in verband met retourneren en ruilen

Indien u enige vragen heeft over de artikelen, neemt u dan alstublieft contact met ons op via [email protected] Onze klantenservice zal binnen 24 uur contact met u opnemen. Voor de retourzending is het noodzakelijk om een retouradres aan ons te vragen binnen 7 dagen, nadat u uw bestelling heeft ontvangen. Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen, kan het 2 tot 7 werkdagen duren om uw terugbetaling te verwerken.

8.7.Overige vragen

Neemt u alstublieft contact met ons op via : [email protected]

Als er wegens prive redenen of een andere reden niet is getekend voor het pakket kunnen wij hiervoor helaas geen aanprakelijkheid aanvarden. Dit is de verantwoordelijkheid van de geadresseerde.

8.8.Over de douane- of belastingaanslag

Indien u wordt aangeslagen voor douanekosten of belastingkosten in verband met uw aankoop, dan beloven wij dat wij u voor de helft van deze kosten zullen compenseren. Zend ons alstublieft de nota van de aanslag en 50% van de kosten zullen worden teruggestort op het rekeningnummer dat u gebruikt heeft tijdens de bestelling. U kunt de nota sturen naar Guo le international. het adres van dit bedrijf is: Kanaal noord 83a, 7311 MK, Apeldoorn.

9.0.Met betrekking tot het adres

Verzoeken wij u het adres zo duidelijk mogelijk in te vullen bij het plaatsen van uw bestelling. Het is noodzakelijk dat u uw huisnummer en postcode en plaats ook duidelijk vermeldt. Anders weet de postbezorger niet om welk huis het gaat. Dus het volledige adres bevat uw straat, uw huisnummer, uw postcode en woonplaats. Indien u het adres niet compleet doorgeeft,  dan kunnen wij u de kosten helaas niet compenseren wanneer het pakket zoekraakt.